reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ema Kristofová

Ema Kristofová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Umelec, študent, kreatívec, bádateľ, dobrodruh a vlastne zaujímam sa takmer o všetko. Som z každého roŽka troška :) Od útleho veku sa zaujímam o umenie, kultúru, históriu. V skutku naozaj mám umenie vyštudované a láska k nemu ma prevádza celým životom. Snažím sa čerpať z okolia a zo všetkého získavať informácie. Vzdelávať sa v rôznych smeroch pre mňa prináša pochopenie v mnohých smeroch. Možno ste môj hlas už počuli a môžete ma nájsť na pódiách ale rovnako i v galérii, alebo vám budem robiť sprievodkyňu v jaskyni :) Ja som vám to hovorila :) Angažujem sa aj v o.z MOJE SLOVENSKO. V mojich blogoch budeme objavovať zabudnutích autorov a vôbec kultúru Slovenska. Či už historickú alebo duchovnú- pretože veriť v ducha umenia Slovenska sa oplatí :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu